Najczęściej Zadawane Pytania (Q&A)

1. Czy mogę złożyć zamówienie indywidualne?

Oczywiście 🙂 W tym celu prosimy o kontakt przez nasz fanpage na facebooku lub adres mailowy tuotwartywarsztat@gmail.com. Dokonamy wtedy indywidualnej wyceny.

2. Co jeśli produkt podoba mi się, ale coś bym w nim zmienił/a?

W tym celu prosimy o kontakt przez nasz fanpage na facebooku lub adres mailowy tuotwartywarsztat@gmail.com. Jeśli zmiany nie będą zbyt duże cena nie powinna ulec zmianie.

3. Czy czas realizacji zamówienia zawsze trwa 14 dni?

Czas realizacji zamówienia zależy od wybranych produktów. Jeśli na stronie produktu widnieje jego stan magazynowy wyrażony w sztukach – może być on wysłany nawet następnego dnia!

 

Jeśli w koszyku znajdują się produkty ze stanem dostępności „Na zamówienie”, to czas realizacji wynosi w zależności od ilości produktów w zamówieniu do 14 dni roboczych. Przykładowo jeśli zamówione zostaną takie 2 produkty, to czas realizacji będzie krótszy niż w przypadku zakupu 4.

4. Co jeśli zależy mi na czasie i dany produkt potrzebuję „Na już”?

Istnieje możliwość przyspieszonej realizacji zamówienia. Cena zamówienia wzrasta o 30%, a produkt postaramy się wysłać do 2 dni roboczych. W celu takiego przyspieszenia zamówienia prosimy o kontakt przez naszego Facebooka lub telefonicznie.

5. Chcę dokonać zwrotu/wymiany jak to zrobić?

  1. W tym celu prosimy o kontakt przez nasz fanpage na facebooku lub adres mailowy tuotwartywarsztat@gmail.com
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszego postępowania (wymiana/zwrot/naprawa)
  3. Wadliwy towar prosimy o odesłanie na adres Otwarty Warsztat Krystian Rachwał ul. Floriańska 2 34-108 Frydrychowice
  4. Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację

Szczegóły odnośnie reklamacji i zwrotów znajdziesz tutaj